Masz pytania? korzystaj z wiedzy wsparcia serwisowego – skontaktuj się z nami.
Wszystko jasne? – wypełnij zlecenie na naszej stronie -zajmiemy się resztą.
Tu znajdziesz użyteczne porady związane z Twoim iPhone.
|
|
Wbrew pozorom, iPhone X nie należy do telefonów, które omijają serwis. Z pewnością, nie raz staniesz przed faktem dokonanym – usterka. Dlatego, opisujemy tu podstawowe usterki w iPhone X i przede wszystkim ich rozwiązania na tu i teraz. W rezultacie celem jest „złagodzenie” skutków jak zwykle, nagłej i niespodziewanej usterki, co nie zawsze jednak jest możliwe.
Wedle naszych obserwacji, w serwisach telefonów, model iPhone X, jest częstym „pacjentem”. Faktem jest, że podczas premierowego pokazu, Face ID nie zadziałał od razu. Wydaje się, że ten ciężar będzie ciążył na tym modelu. Nie mniej, nie dotyczy to tylko nie działającego po pierwsze – Face ID. Podobnie jest z innymi przypadłościami. Po drugie nie działająca kamera w iPhone X – przypadłość pożyczona z modelu 8. Po trzecie, nie działający dotyk , zmora od modelu iPhone 6 Plus. I po czwarte w końcu, częste problemy z włączaniem i wyłączaniem iPhone X – wyjątkowo denerwująca przypadłość.
Wobec przypadłości 2 i 3, gdzie już to opisane zostało, w wyniku czego ostatecznie należy skorzystać z naszego wsparcia technicznego i wysłać urządzenie do nas. Podobnie sprawa wygląda z Face ID. Wprawdzie można podejmować próby wgrania oprogramowania na nowo za pośrednictwem iTunes (Odtwórz, nie uaktualniaj), to nie należy spodziewać się sukcesu. Właściwie tylko usterka nr 4, jest stosunkowo łatwa do rozwiązania. Wreszcie coś pozytywnego – jeśli X nie chce się włączyć lub wyłączyć to tyle dobrego, że ta 1 z 4 wymienionych usterek ma szanse na rozwiązanie tu i teraz.
Jakkolwiek jednak nie patrząc, iPhone X to bardzo fajny sprzęt, z dobrą rozdzielczością i baterią, do tego świetnie leży w ręku, jednak jest stałym bywalcem serwisów. Mimo tego, jednak zdecydujesz się na jego zakup, weź pod uwagę jego dolegliwości. Nie mniej jest szansa na zminimalizowanie ryzyka wystąpienia tych usterek. Wydaje się, że iPhone X, zabezpieczone porządnym etui i szkłem, które możesz zakupić w naszych Punktach Obsługi Klienta, są zdecydowanie w mniejszości w obsłudze serwisowej. Bowiem są chronione przed zdarzeniami mechanicznymi. Rzeczywiście, stare porzekadło „jak dbasz-tak masz” sprawdza się i w tym przypadku. Dlatego też, biorąc pod uwagę możliwość minimalizacji ryzyka, iPhone X ma szanse po zakupie długo i bezawaryjnie służyć. Jeśli się jednak coś wydarzy, nasz serwis jest do Twojej dyspozycji wraz z naszymi punktami POK.