TEL: PN-PT 9-17 | Czat: PN-SB 9-21

zalecamy czat na żywo z KOGrobotiX

Wysyłam swoje urządzenie

Wypełniając powyższe zlecenie, akceptujesz REGULAMIN.
WAŻNE informacje dla Klientów indywidualnych nt wypełnienia zlecenia:

1/4
wpisz do zlecenia adres swojego paczkomatu a otrzymasz od razu etykietę (Inny adres naprawy lub dojazdu)

 INTEGRACJA STRONY  z Paczkomatem-prosimy o chwilowe korzystanie ze strony Znajdź paczkomat.

 

jeśli Ci się udało pokonać pierwsze zadanie to….

2/4 wypełnij zlecenie (wpisz wszystkie informacje, w tym ustaloną cenę dla kanału internetowego) i czekaj na wiadomość mail, wyślemy etykietę

3/4
  wzór poprawnego wypełnienia poniżej:

             


4/4 Chcesz jak najszybciej odzyskać swoje urządzenie?

Przed przekazaniem urządzenia do Serwisu wyłącz blokady (również ekranu) lub nam je przekaż w polu Opis usterki:

urządzenia Apple, wyłącz Find My iPhone
bez dostępu do urządzenia za pośrednictwem przeglądarki

    • Podstawowa i najszybsza forma kontaktu z obsługą:
      serwis@KOG.com.pl lub poniższy przycisk:

    • Przyjęcia urządzeń do Serwisu:
      w Twoim Centrum Handlowym lub  POK w Twoim mieście
      – wysyłka do KOG za pośrednictwem zakładki
      WYŚLIJ URZĄDZENIE
    • usterki standardowe wykonujemy w czasie do 3 dni roboczych
    • Dedykowane wsparcie serwisowe dla Partnerów 7 dni w tygodniu w godz. 9:00 – 21.00
    • Infolinia serwisowa dla Klienta końcowego: 530100123

    9-17