Przedstawiamy 2 mapy do wyboru-wybierz najbardziej Ci odpowiadającą. Dane w nich są identyczne.
Alternatywną formą dla bezpłatnej wysyłki kurierskiej urządzeń do KOG jest skorzystanie z POK (Punkt Obsługi Klienta), znajdujących się m.in. w Galeriach i Centrach Handlowych. Każdy POK jest oznaczony jedną z grafik.
P
OK
dokonają fizycznego przyjęcia i wydania Twojego urządzenia, bez doradztwa serwisowego lub w zakresie ochrony Twojego urządzenia.
W tym w tym wypadku, szczegóły są ustalane z nami (KOGrobotix , mail, telefon), przyjęcie urządzenia wykonujesz TU, następnie dostarcz swoje urządzenie do POK. PAMIĘTAJ: do POK STANDARD dostarczasz tylko przedmiot naprawy i wydrukowane potwierdzenie ze strony po dokonaniu przyjęcia – POK potwierdza Ci na nim przejęcie odpowiedzialności za Twoje urządzenie.
P
OK
charakteryzują się kompetencją w zakresie obsługi serwisowej jak i doradztwa przy zakupie najlepszych akcesoriów do ochrony Twojego urządzenia.
*POK PREMIUM prowadzą oddzielną politykę cenową, dlatego poziom cen może się różnić (z wyłączeniem cen ustalonych bezpośrednio z KOG i udokumentowanych – np KOGrobotiX, mail).
P
OK
charakteryzują się największą kompetencją w zakresie obsługi serwisowej z możliwością wykonywania na miejscu w ramach naprawy „Shopping&Services – Tu&Teraz” jak i doradztwa przy zakupie najlepszych akcesoriów do ochrony Twojego urządzenia.
*POK PREMIUM SERVICE prowadzą oddzielną politykę cenową, dlatego poziom cen może się różnić (z wyłączeniem cen ustalonych bezpośrednio z KOG i udokumentowanych – np KOGrobotiX, mail).