TEL: PN-PT 9-17 | Czat: PN-SB 9-21

zalecamy czat na żywo z KOGrobotiX

POK – nasze punkty

Przedstawiamy 2 mapy do wyboru-wybierz najbardziej Ci odpowiadającą. Dane w nich są identyczne.

Mapa 1 Bing górna

Mapa 2 Google dolna

Alternatywną formą dla bezpłatnej wysyłki kurierskiej urządzeń do KOG jest skorzystanie z POK (Punkt Obsługi Klienta), znajdujących się m.in. w Galeriach i Centrach Handlowych. Każdy POK jest oznaczony jedną z grafik.

P

OK



dokonają fizycznego przyjęcia i wydania Twojego urządzenia, bez doradztwa serwisowego lub w zakresie ochrony Twojego urządzenia.
W tym w tym wypadku, szczegóły są ustalane z nami (KOGrobotix , mail, telefon), przyjęcie urządzenia wykonujesz TU, następnie dostarcz swoje urządzenie do POK. PAMIĘTAJ: do POK STANDARD dostarczasz tylko przedmiot naprawy i wydrukowane potwierdzenie ze strony po dokonaniu przyjęcia – POK potwierdza Ci na nim przejęcie odpowiedzialności za Twoje urządzenie.

P

OK






charakteryzują się kompetencją w zakresie obsługi serwisowej jak i doradztwa przy zakupie najlepszych akcesoriów do ochrony Twojego urządzenia.
*POK PREMIUM prowadzą oddzielną politykę cenową, dlatego poziom cen może się różnić (z wyłączeniem cen ustalonych bezpośrednio z KOG i udokumentowanych – np KOGrobotiX, mail).

P

OK








charakteryzują się największą kompetencją w zakresie obsługi serwisowej z możliwością wykonywania na miejscu w ramach naprawy „Shopping&Services – Tu&Teraz” jak i doradztwa przy zakupie najlepszych akcesoriów do ochrony Twojego urządzenia.
*POK PREMIUM SERVICE prowadzą oddzielną politykę cenową, dlatego poziom cen może się różnić (z wyłączeniem cen ustalonych bezpośrednio z KOG i udokumentowanych – np KOGrobotiX, mail).

    • Podstawowa i najszybsza forma kontaktu z obsługą:
      serwis@KOG.com.pl lub poniższy przycisk:

    • Przyjęcia urządzeń do Serwisu:
      w Twoim Centrum Handlowym lub  POK w Twoim mieście
      – wysyłka do KOG za pośrednictwem zakładki
      WYŚLIJ URZĄDZENIE
    • usterki standardowe wykonujemy w czasie do 3 dni roboczych
    • Dedykowane wsparcie serwisowe dla Partnerów 7 dni w tygodniu w godz. 9:00 – 21.00
    • Infolinia serwisowa dla Klienta końcowego: 530100123

    9-17