TEL: PN-PT 9-17 | Czat: PN-SB 9-21

zalecamy czat na 偶ywo z KOGrobotiX

POK – nasze punkty

Przedstawiamy 2 mapy do wyboru-wybierz najbardziej Ci odpowiadaj膮c膮. Dane w nich s膮 identyczne.

Mapa 1 Bing g贸rna

Mapa 2 Google dolna

Alternatywn膮 form膮 dla bezp艂atnej wysy艂ki kurierskiej urz膮dze艅 do KOG jest skorzystanie z POK (Punkt Obs艂ugi Klienta), znajduj膮cych si臋 m.in. w Galeriach i Centrach Handlowych. Ka偶dy POK jest oznaczony jedn膮 z grafik.

P

OK



dokonaj膮 fizycznego przyj臋cia i wydania Twojego urz膮dzenia, bez doradztwa serwisowego lub w zakresie ochrony Twojego urz膮dzenia.
W tym w tym wypadku, szczeg贸艂y s膮 ustalane z nami (KOGrobotix , mail, telefon), przyj臋cie urz膮dzenia wykonujesz TU, nast臋pnie dostarcz swoje urz膮dzenie do POK. PAMI臉TAJ: do POK STANDARD dostarczasz tylko przedmiot naprawy i wydrukowane potwierdzenie ze strony po dokonaniu przyj臋cia – POK potwierdza Ci na nim przej臋cie odpowiedzialno艣ci za Twoje urz膮dzenie.

P

OK






charakteryzuj膮 si臋 kompetencj膮 w zakresie obs艂ugi serwisowej jak i doradztwa przy zakupie najlepszych akcesori贸w do ochrony Twojego urz膮dzenia.
*POK PREMIUM prowadz膮 oddzieln膮 polityk臋 cenow膮, dlatego poziom cen mo偶e si臋 r贸偶ni膰 (z wy艂膮czeniem cen ustalonych bezpo艣rednio z KOG i udokumentowanych 鈥 np KOGrobotiX, mail).

P

OK








charakteryzuj膮 si臋 najwi臋ksz膮 kompetencj膮 w zakresie obs艂ugi serwisowej z mo偶liwo艣ci膮 wykonywania na miejscu w ramach naprawy 鈥濻hopping&Services – Tu&Teraz鈥 jak i doradztwa przy zakupie najlepszych akcesori贸w do ochrony Twojego urz膮dzenia.
*POK PREMIUM SERVICE prowadz膮 oddzieln膮 polityk臋 cenow膮, dlatego poziom cen mo偶e si臋 r贸偶ni膰 (z wy艂膮czeniem cen ustalonych bezpo艣rednio z KOG i udokumentowanych 鈥 np KOGrobotiX, mail).

    • Podstawowa i najszybsza forma kontaktu z obs艂ug膮:
      serwis@KOG.com.pl lub poni偶szy przycisk:

    • Przyj臋cia urz膮dze艅 do Serwisu:
      w Twoim Centrum Handlowym lub  POK w Twoim mie艣cie
      – wysy艂ka do KOG za po艣rednictwem zak艂adki
      WY艢LIJ URZ膭DZENIE
    • usterki standardowe wykonujemy w czasie do 3 dni roboczych
    • Dedykowane wsparcie serwisowe dla Partner贸w 7 dni w tygodniu w godz. 9:00 – 21.00
    • Infolinia serwisowa dla Klienta ko艅cowego: 530100123

9-17