TEL: PN-PT 9-17 | Czat: PN-SB 9-21

zalecamy czat na żywo z KOGrobotiX

Co się aktualnie dzieje z moim urządzeniem?

Sprawdź status zlecenia



W oknie powyżej, uzyskasz rzeczywisty statusu Twojej naprawy, stosując się do poniższej instrukcji. Potrzebujesz tylko nr. zlecenia (jest w każdym temacie wiadomości mailowej od nas) oraz nr telefonu podany przy przekazywaniu urządzenia do POK lub wypełniając zlecenie na naszej stronie.

Aby skutecznie chronić Twoje osobiste dane, tylko w tutaj możesz sprawdzić status naprawy.

Ze względów bezpieczeństwa Twoich danych, nie uzyskasz informacji telefonicznej i mailowej (adres inny niż w zleceniu) w tym zakresie.

Pole nr zlecenia – wpisz tylko pierwsze cyfry z numeru zlecenia przed znakiem ” / ”
Przykład 1: 1234/SERW/10/2018, wpisz tylko 1234
Przykład 2:      2/SERW/01/2019, wpisz tylko 12


Pole telefon – wpisz swój numer telefonu bez żadnych znaków między cyframi.
Przykład poprawny: 530100123
Przykład błędny: 530-100-123 lub 530 100 123

Przykład poprawnego wypełnienia

Jeśli uzyskasz błąd,  źle wpisujesz nr zlecenia lub telefon.

    • Podstawowa i najszybsza forma kontaktu z obsługą:
      serwis@KOG.com.pl lub poniższy przycisk:

    • Przyjęcia urządzeń do Serwisu:
      w Twoim Centrum Handlowym lub  POK w Twoim mieście
      – wysyłka do KOG za pośrednictwem zakładki
      WYŚLIJ URZĄDZENIE
    • usterki standardowe wykonujemy w czasie do 3 dni roboczych
    • Dedykowane wsparcie serwisowe dla Partnerów 7 dni w tygodniu w godz. 9:00 – 21.00
    • Infolinia serwisowa dla Klienta końcowego: 530100123

    9-17 lub czatuj z nami 9-21 ->