
W oknie powyżej, dajemy Ci możliwość, podejrzenia rzeczywistego statusu Twojej naprawy, stosując się do poniższej instrukcji. Potrzebujesz tylko nr. zlecenia (wysłaliśmy go na Twój adres @) oraz nr telefonu podany przy przekazywaniu urządzenia do POK lub wypełniając zlecenie na naszej stronie.
Aby skutecznie chronić Twoje osobiste dane, tylko w tutaj możesz sprawdzić status naprawy.
Ze względów bezpieczeństwa Twoich danych, nie uzyskasz informacji telefonicznej i mailowej (adres inny niż w zleceniu) w tym zakresie.
Pole nr zlecenia – wpisz tylko pierwsze cyfry z numeru zlecenia przed znakiem ” / ”
Przykład: 1234/SERW/10/2018, wpisz tylko 1234
12/SERW/01/2019, wpisz tylko 12
Pole telefon – wpisz swój numer telefonu w formacie 9 cyfr. Przykład: 530100123
Nie wpisuj nic między cyframi, nie rób też odstępów między nimi.