W oknie powyżej, uzyskasz rzeczywisty statusu Twojej naprawy, stosując się do poniższej instrukcji. Potrzebujesz tylko nr. zlecenia (jest w każdym temacie wiadomości mailowej od nas) oraz nr telefonu podany przy przekazywaniu urządzenia do POK lub wypełniając zlecenie na naszej stronie.
Aby skutecznie chronić Twoje osobiste dane, tylko w tutaj możesz sprawdzić status naprawy.
Ze względów bezpieczeństwa Twoich danych, nie uzyskasz informacji telefonicznej i mailowej (adres inny niż w zleceniu) w tym zakresie.
Pole nr zlecenia – wpisz tylko pierwsze cyfry z numeru zlecenia przed znakiem ” / ”
Przykład 1: 1234/SERW/10/2018, wpisz tylko 1234
Przykład 2: 2/SERW/01/2019, wpisz tylko 12
Pole telefon – wpisz swój numer telefonu bez żadnych znaków między cyframi.
Przykład poprawny: 530100123
Przykład błędny: 530-100-123 lub 530 100 123
Jeśli uzyskasz błąd, źle wpisujesz nr zlecenia lub telefon.