TEL: PN-PT 9-17 | Czat: PN-SB 9-21

zalecamy czat na 偶ywo z KOGrobotiX

Co si臋 aktualnie dzieje z moim urz膮dzeniem?

Sprawd藕 status zlecenia



W oknie powy偶ej, dajemy Ci mo偶liwo艣膰, podejrzenia rzeczywistego statusu Twojej naprawy, stosuj膮c si臋 do poni偶szej instrukcji. Potrzebujesz tylko nr. zlecenia (wys艂ali艣my go na Tw贸j adres @) oraz nr telefonu podany przy przekazywaniu urz膮dzenia do POK lub wype艂niaj膮c zlecenie na naszej stronie.

Aby skutecznie chroni膰 Twoje osobiste dane, tylko w tutaj mo偶esz sprawdzi膰 status naprawy.

Ze wzgl臋d贸w bezpiecze艅stwa Twoich danych, nie uzyskasz informacji telefonicznej i mailowej (adres inny ni偶 w zleceniu) w tym zakresie.

Pole nr zlecenia – wpisz tylko pierwsze cyfry z numeru zlecenia przed znakiem ” / ”
Przyk艂ad: 1234/SERW/10/2018, wpisz tylko 1234
12/SERW/01/2019, wpisz tylko 12


Pole telefon – wpisz sw贸j numer telefonu w formacie 9 cyfr. Przyk艂ad: 530100123
Nie wpisuj nic mi臋dzy cyframi, nie r贸b te偶 odst臋p贸w mi臋dzy nimi.

    • Podstawowa i najszybsza forma kontaktu z obs艂ug膮:
      serwis@KOG.com.pl lub poni偶szy przycisk:

    • Przyj臋cia urz膮dze艅 do Serwisu:
      w Twoim Centrum Handlowym lub  POK w Twoim mie艣cie
      – wysy艂ka do KOG za po艣rednictwem zak艂adki
      WY艢LIJ URZ膭DZENIE
    • usterki standardowe wykonujemy w czasie do 3 dni roboczych
    • Dedykowane wsparcie serwisowe dla Partner贸w 7 dni w tygodniu w godz. 9:00 – 21.00
    • Infolinia serwisowa dla Klienta ko艅cowego: 530100123

9-17