TEL: PN-PT 9-17 | Czat: PN-SB 9-21

zalecamy czat na żywo z KOGrobotiX

Dla Firm

Świadczymy obsługę serwisową dla Firm i Instytucji, których głównym profilem działalności jest sprzedaż | obsługa | praca z urządzeniami mobilnymi | komputerami lub też możliwość wsparcia w zakresie urządzeń mobilnych oraz komputerów i laptopów PC | Apple (wyspy i lokale w CH, RaF (klauzula), kancelarie prawne itp.)

W ramach obsługi zapewniamy naprawę sprzętu w 48 godzin, własny transport towarów, wsparcie telefoniczne w godzinach 9-21 przez 7 dni w tygodniu, bezpłatną ekspertyzę, a także stały dostęp online do cennika napraw. Obsługa Serwisowa obejmuje również pracę technika w miejscu instalacji urządzenia.

Jeżeli nie wiesz, czy ta oferta skierowana jest dla Ciebie, przeczytaj a poznasz odpowiedź:

  1. Czy masz problem z kompetencjami Pracowników i szukasz rozwiązania, które go rozwiąże, tak aby całość obsługi serwisowej wraz z obsługą Klienta końcowego nie była ciężarem dla Ciebie i Twojego zespołu?
  2. Czy odczuwasz dyskomfort pracy, kiedy nie wiesz lub masz wątpliwości co do wyceny urządzenia, które trafiło do Ciebie? Szukasz rozwiązania, które pozwoli Ci przez 7 dni w tygodniu natychmiast uzyskać niezbędne informacje, tak by udzielić kompetentne informacji „tu i teraz” oczekującemu na kompetentną odpowiedź Klientowi?
  3. Chcesz zmienić jakość oraz sposób obsługi serwisowej w swojej firmie, ponieważ jest ona uciążliwa dla Twojego Zespołu i wymaga specjalistycznej wiedzy, a Ty szukasz rozwiązania, które za przyjęcie i wydanie sprzętu przyniesie Ci określony zysk zyskując przy tym możliwość do sprzedaży?
  4. Transport jest problemem, Kurier nie pojawił się, nie przyjechał na czas, a może serwisowane urządzenie potrzebne jest jak najszybciej?
  5. Czy oczekujesz możliwości wglądu do trwającej naprawy natychmiast, w chwili gdy Klient przyszedł do Ciebie po informację, nie korzystając z opcji sprawdzenia statusu naprawy on-line?
  6. Uważasz, że nie posiadasz kompetencji do szkolenia swojego zespołu w zakresie nie tylko Obsługi Serwisowej i oczekujesz szkolenia osób zatrudnionych w ramach podpisanej umowy?
  7. Prowadzisz usługi z zakresu wymagających dyskrecji i zachowania zasad poufności dla swojego Klienta?


Szukając przede wszystkim szeroko rozumianej jakości, którą jesteśmy w stanie zapewnić Twojej Firmie, proponujemy pełny miesiąc z „obsługą DEMO”. KOG w tym czasie swoją pracą przekona Ciebie do nawiązania stałej współpracy biznesowej.

    • Podstawowa i najszybsza forma kontaktu z obsługą:
      serwis@KOG.com.pl lub poniższy przycisk:

    • Przyjęcia urządzeń do Serwisu:
      w Twoim Centrum Handlowym lub  POK w Twoim mieście
      – wysyłka do KOG za pośrednictwem zakładki
      WYŚLIJ URZĄDZENIE
    • usterki standardowe wykonujemy w czasie do 3 dni roboczych
    • Dedykowane wsparcie serwisowe dla Partnerów 7 dni w tygodniu w godz. 9:00 – 21.00
    • Infolinia serwisowa dla Klienta końcowego: 530100123

    9-17