TEL: PN-PT 9-17 | Czat: PN-SB 9-21

zalecamy czat na 偶ywo z KOGrobotiX

Dla Firm

艢wiadczymy obs艂ug臋 serwisow膮 dla Firm i Instytucji, kt贸rych g艂贸wnym profilem dzia艂alno艣ci jest sprzeda偶 | obs艂uga | praca z urz膮dzeniami mobilnymi | komputerami lub te偶 mo偶liwo艣膰 wsparcia w zakresie urz膮dze艅 mobilnych oraz komputer贸w i laptop贸w PC | Apple (wyspy i lokale w CH, RaF (klauzula), kancelarie prawne itp.)

W ramach obs艂ugi zapewniamy napraw臋 sprz臋tu w 48 godzin, w艂asny transport towar贸w, wsparcie telefoniczne w godzinach 9-21 przez 7 dni w tygodniu, bezp艂atn膮 ekspertyz臋, a tak偶e sta艂y dost臋p online do cennika napraw. Obs艂uga Serwisowa obejmuje r贸wnie偶 prac臋 technika w miejscu instalacji urz膮dzenia.

Je偶eli nie wiesz, czy ta oferta skierowana jest dla Ciebie, przeczytaj a poznasz odpowied藕:

  1. Czy masz problem z kompetencjami Pracownik贸w i szukasz rozwi膮zania, kt贸re go rozwi膮偶e, tak aby ca艂o艣膰 obs艂ugi serwisowej wraz z obs艂ug膮 Klienta ko艅cowego nie by艂a ci臋偶arem dla Ciebie i Twojego zespo艂u?
  2. Czy odczuwasz dyskomfort pracy, kiedy nie wiesz lub masz w膮tpliwo艣ci co do wyceny urz膮dzenia, kt贸re trafi艂o do Ciebie? Szukasz rozwi膮zania, kt贸re pozwoli Ci przez 7 dni w tygodniu natychmiast uzyska膰 niezb臋dne informacje, tak by udzieli膰 kompetentne informacji „tu i teraz” oczekuj膮cemu na kompetentn膮 odpowied藕 Klientowi?
  3. Chcesz zmieni膰 jako艣膰 oraz spos贸b obs艂ugi serwisowej w swojej firmie, poniewa偶 jest ona uci膮偶liwa dla Twojego Zespo艂u i wymaga specjalistycznej wiedzy, a Ty szukasz rozwi膮zania, kt贸re za przyj臋cie i wydanie sprz臋tu przyniesie Ci okre艣lony zysk zyskuj膮c przy tym mo偶liwo艣膰 do sprzeda偶y?
  4. Transport jest problemem, Kurier nie pojawi艂 si臋, nie przyjecha艂 na czas, a mo偶e serwisowane urz膮dzenie potrzebne jest jak najszybciej?
  5. Czy oczekujesz mo偶liwo艣ci wgl膮du do trwaj膮cej naprawy natychmiast, w chwili gdy Klient przyszed艂 do Ciebie po informacj臋, nie korzystaj膮c z opcji sprawdzenia statusu naprawy on-line?
  6. Uwa偶asz, 偶e nie posiadasz kompetencji do szkolenia swojego zespo艂u w zakresie nie tylko Obs艂ugi Serwisowej i oczekujesz szkolenia os贸b zatrudnionych w ramach podpisanej umowy?
  7. Prowadzisz us艂ugi z zakresu wymagaj膮cych dyskrecji i zachowania zasad poufno艣ci dla swojego Klienta?


Szukaj膮c przede wszystkim szeroko rozumianej jako艣ci, kt贸r膮 jeste艣my w stanie zapewni膰 Twojej Firmie, proponujemy pe艂ny miesi膮c z „obs艂ug膮 DEMO”. KOG w tym czasie swoj膮 prac膮 przekona Ciebie do nawi膮zania sta艂ej wsp贸艂pracy biznesowej.

    • Podstawowa i najszybsza forma kontaktu z obs艂ug膮:
      serwis@KOG.com.pl lub poni偶szy przycisk:

    • Przyj臋cia urz膮dze艅 do Serwisu:
      w Twoim Centrum Handlowym lub  POK w Twoim mie艣cie
      – wysy艂ka do KOG za po艣rednictwem zak艂adki
      WY艢LIJ URZ膭DZENIE
    • usterki standardowe wykonujemy w czasie do 3 dni roboczych
    • Dedykowane wsparcie serwisowe dla Partner贸w 7 dni w tygodniu w godz. 9:00 – 21.00
    • Infolinia serwisowa dla Klienta ko艅cowego: 530100123

9-17