Świadczymy obsługę serwisową dla Firm i Instytucji, których głównym profilem działalności jest sprzedaż | obsługa | praca z urządzeniami mobilnymi | komputerami lub też możliwość wsparcia w zakresie urządzeń mobilnych oraz komputerów i laptopów PC | Apple (wyspy i lokale w CH, RaF (klauzula), kancelarie prawne itp.)
W ramach obsługi zapewniamy naprawę sprzętu w 48 godzin, własny transport towarów, wsparcie telefoniczne w godzinach 9-21 przez 7 dni w tygodniu, bezpłatną ekspertyzę, a także stały dostęp online do cennika napraw. Obsługa Serwisowa obejmuje również pracę technika w miejscu instalacji urządzenia.
Jeżeli nie wiesz, czy ta oferta skierowana jest dla Ciebie, przeczytaj a poznasz odpowiedź:
- Czy masz problem z kompetencjami Pracowników i szukasz rozwiązania, które go rozwiąże, tak aby całość obsługi serwisowej wraz z obsługą Klienta końcowego nie była ciężarem dla Ciebie i Twojego zespołu?
- Czy odczuwasz dyskomfort pracy, kiedy nie wiesz lub masz wątpliwości co do wyceny urządzenia, które trafiło do Ciebie? Szukasz rozwiązania, które pozwoli Ci przez 7 dni w tygodniu natychmiast uzyskać niezbędne informacje, tak by udzielić kompetentne informacji „tu i teraz” oczekującemu na kompetentną odpowiedź Klientowi?
- Chcesz zmienić jakość oraz sposób obsługi serwisowej w swojej firmie, ponieważ jest ona uciążliwa dla Twojego Zespołu i wymaga specjalistycznej wiedzy, a Ty szukasz rozwiązania, które za przyjęcie i wydanie sprzętu przyniesie Ci określony zysk zyskując przy tym możliwość do sprzedaży?
- Transport jest problemem, Kurier nie pojawił się, nie przyjechał na czas, a może serwisowane urządzenie potrzebne jest jak najszybciej?
- Czy oczekujesz możliwości wglądu do trwającej naprawy natychmiast, w chwili gdy Klient przyszedł do Ciebie po informację, nie korzystając z opcji sprawdzenia statusu naprawy on-line?
- Uważasz, że nie posiadasz kompetencji do szkolenia swojego zespołu w zakresie nie tylko Obsługi Serwisowej i oczekujesz szkolenia osób zatrudnionych w ramach podpisanej umowy?
- Prowadzisz usługi z zakresu wymagających dyskrecji i zachowania zasad poufności dla swojego Klienta?
Szukając przede wszystkim szeroko rozumianej jakości, którą jesteśmy w stanie zapewnić Twojej Firmie, proponujemy pełny miesiąc z „obsługą DEMO”. KOG w tym czasie swoją pracą przekona Ciebie do nawiązania stałej współpracy biznesowej.