TEL: PN-PT 9-17 | Czat: PN-SB 9-21

zalecamy czat na 偶ywo z KOGrobotiX

Regulamin i Zasady napraw

PRZEKAZUJ膭C URZ膭DZENIE DO SERWISU KOG, AKCEPTUJESZ REGULAMIN:

1. EKSPERTYZA jest darmowa (z wyj膮tkiem ingerencji cieczy , ekspertyzy do operatora/ubezpieczyciela oraz konieczno艣ci膮 sprawdzenia urz膮dzenia w bazach Producenta na potrzeby serwisowania (30 z艂) w celu uzyskania informacji o mo偶liwo艣ciach serwisowania dbaj膮c o jak najlepsz膮 jako艣膰 naprawy, w wypadku kiedy do jej zako艅czenia i przedstawienia wyceny, niezb臋dny jest monta偶 nie demontowalnych cz臋艣ci lub te偶 konieczna jest naprawa w stopniu znacz膮cym (bliskim pe艂nej naprawie), to zostaniesz obarczony(a) kosztami z tym zwi膮zanymi. Kwota ta, nie jest ujmowana w ko艅cowej cenie, je偶eli naprawa p艂atna jest realizowana w KOG. W wypadku urz膮dze艅 po kontakcie z ciecz膮, ogniem lub innym 偶ywio艂em, stan po ekspertyzie i/lub naprawie, mo偶e ulec pogorszeniu ze wzgl臋du na specyfik臋 usterki.

2. Wyra偶asz zgod臋 na wykonanie dodatkowych czynno艣ci, nie uwzgl臋dnionych we wst臋pnej wycenie a niezb臋dnych do prawid艂owego wykonania zleconej naprawy (np. oprogramowanie-skutkuje to usuni臋ciem zawarto艣ci urz膮dzenia, dlatego tak wa偶na jest kopia zapasowa wykonana we w艂asnym zakresie lub zlecona KOG)

3. Cz臋艣ci, kt贸rych wymiana zosta艂a zrealizowana s膮 zwracane Klientowi na jego 偶yczenie przy zlecaniu naprawy Serwisowi. Brak takiej informacji uniemo偶liwi logistycznie odzyskanie cz臋艣ci przeznaczonych w takich wypadkach do recyklingu.

4. Serwis KOG nie bierze odpowiedzialno艣ci za karty SIM, pami臋ci, etui itp ani nic innego co nie jest przedmiotem naprawy. Przyjmuj膮c urz膮dzenie do Serwisu sprawdzamy czy nie ma w urz膮dzeniu rzeczy zb臋dnych, jednak odpowiedzialno艣膰 za dodatki w/w spoczywa na Kliencie.

5. Serwis KOG nie bierze odpowiedzialno艣ci za utrat臋 danych w urz膮dzeniu. Zawsze istnieje ryzyko utraty danych podczas naprawy. Je偶eli dane s膮 wa偶ne, przeka偶 t膮 informacj臋 podczas przyj臋cia. Sprawd藕, czy zlecenie zawiera: Kopia Zapasowa – p艂atna dodatkowo. (tylko je偶eli urz膮dzenie si臋 w pe艂ni uruchamia, winnym wypadku cena ustalana jest indywidualnie)

6. Nie odbieraj膮c przez 3 miesi膮ce od momentu gotowo艣ci urz膮dzenia do odbioru i przekazania informacji mailowej i SMS, zgadzasz si臋 pokry膰 koszty magazynowania w wysoko艣ci 100 z艂 brutto miesi臋cznie.

7. Urz膮dzenie przed wydaniem zostanie sprawdzone i je偶eli nie jest opisane inaczej, zosta艂o naprawione wg zlecenia. Dostaniesz raport z wykonanych czynno艣ci sprawdzaj膮cych.

8. Gwarancja: udzielamy gwarancji serwisowej na wykonan膮 us艂ug臋: do 6 miesi臋cy – cz臋艣ci oryginalne i/lub kontynuacja pozosta艂ej gwarancji Producenta urz膮dzenia. Czas trwania gwarancji jest opisany na podgl膮dzie zlecenia www, kosztorysie oraz dokumencie wydania. Urz膮dzenie mo偶e posiada膰 ukryt膮 plomb臋 gwarancyjn膮, kt贸rej uszkodzenie skutkuje natychmiastow膮 anulacj膮 gwarancji.

9. W niekt贸rych przypadkach, Technik mo偶e wykona膰 fotografi臋 urz膮dzenia w celu wyja艣nienia ew. w膮tpliwo艣ci b膮d藕 te偶 udokumentowania naprawy.

10. Transport Twojego urz膮dzenia do KOG nie jest obj臋ty 偶adnymi op艂atami, z wyj膮tkiem anulowania zlecenia lub braku mo偶liwo艣ci naprawy. W takim wypadku mo偶liwa jest:
– utylizacja urz膮dzenia (ko艅cowa kwota wynosi w贸wczas 0 z艂)
– odsy艂amy urz膮dzenie po przedp艂acie za transport (29 z艂)

Aktualizacja 06.04.2020

    • Podstawowa i najszybsza forma kontaktu z obs艂ug膮:
      serwis@KOG.com.pl lub poni偶szy przycisk:

    • Przyj臋cia urz膮dze艅 do Serwisu:
      w Twoim Centrum Handlowym lub  POK w Twoim mie艣cie
      – wysy艂ka do KOG za po艣rednictwem zak艂adki
      WY艢LIJ URZ膭DZENIE
    • usterki standardowe wykonujemy w czasie do 3 dni roboczych
    • Dedykowane wsparcie serwisowe dla Partner贸w 7 dni w tygodniu w godz. 9:00 – 21.00
    • Infolinia serwisowa dla Klienta ko艅cowego: 530100123

9-17