TEL: PN-PT 9-17 | Czat: PN-SB 9-21

zalecamy czat na żywo z KOGrobotiX

Samsung

Chcę naprawić:


telefon
MODERNIZACJA
samsung-tab-serwis
TAB
W BUDOWIE

Watch
W BUDOWIE
 

Serwis Samsung Warszawa? Szukasz serwisu Samsunga w Warszawie na Pradze Południe, a może w innej dzielnicy czy nawet na terenie kraju?


Serwis cennik Samsung jest dostępny właśnie tu, zawiera naprawy również zachowaniem dalszej gwarancji producenta Twojego urządzenia.

Niewątpliwie, rozwój Samsunga na przestrzeni 15-20 lat na rynku telefonów, jest niesamowitym przeskokiem technologii. Być może czytelnicy, pamiętacie modele z przedrostkiem SGH-xxx? Przykładem niech będzie model SGH-D720. Pokazuje on zamiłowanie producenta w tamtym czasie do telefonów rozsuwanych i z klapką. Wiedli w tym pierwszeństwo, a teraz nie co koło się zatacza w postaci produkcji 2 najdroższych modeli Samsunga: Z FLIP nowość z klapką oraz Galaxy Fold-z łamanym ekranem. Mimo zmian konstrukcyjnych, wręcz epokowych, koreański gigant nadal ma wiele do poprawy. skutek to normalność – branża to swoisty kamień syzyfowy. Zatem wyścig wśród producentów trwa. Czego doskonałym przykładem była Nokia, o której najmłodsi użytkownicy telefonów, nie wiedza nawet że istniała.

Wbrew pozorom, Samsung nie posiada oficjalnej strony , gdzie można sprawdzić status swojej gwarancji. W wyniku czego, podstawą uznania gwarancji u tego producenta jest dowód zakupu. Daty na nim wyznaczają start i koniec Twojej gwarancji. W rzeczy samej, w UE wynosi ona 2 lata (telefony). Jeśli dokumentacja jest, nie robi się absolutnie żadnego problemu z jej uznaniem. W każdym razie – przeciwwaga dla Apple.

Gwarancja Samsung z zagranicy w Polsce?

Oczywiście że jest! Mianowicie, nowe wytyczne Samsunga z 2019 roku: w krajach UE oczywiście gwarancja jest respektowane, ale… Zapewne byłoby za łatwo gdyby nie było haczyka. Samsung sprzedaje swoje urządzenia na dany kraj, każdy IMEI jest podporządkowany do danego kraju i producent stara się to trzymać w ryzach. Jeżeli telefon kupiony został np. w Hiszpanii, ale został wywieziony do Polski, gdzie niezbędna jest naprawa gwarancyjna, to nie odbędzie się ona bez dowodu zakupu z Hiszpanii oraz wypełnioną i podstemplowaną kartą gwarancyjną hiszpańskiego sprzedawcy. Jeśli takowej dokumentacji nie posiadasz, zgłoś się do nas, znajdziemy sposób, aby Twój telefon odzyskał pełną sprawność.

Pamiętaj przed przekazaniem do serwisu:

naprawa w ramach gwarancji zawsze zakończona zostaje wgraniem najnowszego oprogramowania przypisanego do urządzenia. Jeśli było to oprogramowanie z Plusa-nadal będzie z Plusa. Jeżeli zaś było „czyste”- nadal takie będzie. Oznacza to, że nie masz co liczyć na zabezpieczenie swoich danych. Dlatego też przed oddaniem do naprawy gwarancyjnej w serwisie Samsunga, zabezpiecz je.

Dane na dysku Google?

Możesz być w gorszym położeniu, jeśli dane wcześniej nie zostały należycie zabezpieczone lub też ekran czy urządzenie, po prostu nie działają. Nawet usługa google, która zazwyczaj nie jest dobrze skonfigurowana, jak wynika z naszych obserwacji, nie daje pewności zabezpieczenia danych. Przykładem niech będą wiadomości SMS czy Twoje zdjęcia czy filmy. Krótko mówiąc – one nie są z automatu archiwizowane. Wydaje się, że jest to dobry powód, by skorzystać z profesjonalnego serwisu, który takie dane zabezpieczy przed naprawą. W końcu wszyscy się zgodzimy, że każda „hospitalizacja” niesie ze sobą mniejsze lub większe ryzyko.

Samsung serwis pogwarancyjny?

jest najlepszym rozwiązaniem w sytuacji, gdy potrzebujesz zabezpieczyć swoje dane. Zarówno, kiedy nie posiadasz zagranicznej dokumentacji do gwarancji lub po prostu chcesz naprawić taniej. Zaznaczam, że należy tu zachować zasadę ograniczonego zaufania w szczególności przy nowych modelach. Dlaczego?
Banalna odpowiedź – ekonomia. Naprawa przeprowadzona wg standardu naprawy serwisowej Samsung oraz jej z raportowanie do systemu Samsunga, nie anuluje nam praw gwarancyjnych, tyle że większość serwisów takich możliwości nie ma. Jak to sprawdzić? Wystarczy że po naprawie udzielona będzie na dokumencie wydania informacja, o ew gwarancji producenta i to nie za pośrednictwem serwisu pogwarancyjnego, jak to często ma miejsce. Jeśli dziś naprawiasz urządzenie w Szczecinie, to jutro masz mieć możliwość oddania go do innego serwisu autoryzowanego na terenie kraju czy UE. Jeżeli natomiast podczas odbioru usłyszysz: „gwarancja producenta jest, ale za naszym pośrednictwem…” – to coś jest nie tak.

Samsung naprawa wyświetlacza, po co Wam kod?

Chociaż może się wydawać – wymiana ekranu to bardzo sprawa prosta. Bez wątpienia – nic bardziej mylnego! Na pewno sprawa nie jest prosta na przykładzie Samsunga, gdzie nie dość że producent konstrukcyjnie utrudnia wymianę ekranu, to jeszcze po naprawie, trzeba sprawdzić funkcjonalności urządzenia specjalną aplikacją. Być może po wymianie wyświetlacza, przestać poprawnie działać czujnik zbliżeniowy. Dlaczego? Dbałość o detale, sprawia, że nawet niezauważalne dla oka przesunięcie czujnika na szybce wyświetlacza, może spowodować problem w komfortowym jego użytkowaniu. Efektem jest ponowna wizyta w serwisie. Z pewnością nie należy to do pożądanych sytuacji przez Klienta. Z tego to powodu istotne jest, by Serwis miał możliwość sprawdzenia wykonanej przez siebie pracy. Kończąc – nie zapomnij o przekazaniu nam lub wyłączyć kod blokady urządzenia.

Wymieniać zbitą szybkę czy cały wyświetlacz?

Wydaje się, że w wypadku Samsunga odpowiedź jest oczywista. W przeciwieństwie do np. Xiaomi, Samsung stosuje rozwiązania technologiczne nie możliwe do skopiowania w częściach zamiennych. Przykładem niech będzie jakość ekranu AMOLED. Ze względu na koszty produkcji a także prawa patentowe, nikomu się nie opłaca jej kopiować w wyświetlaczach zamiennych, a jeżeli już to jest robione to z mizernym efektem. Jeszcze bardziej odpowiedź ma sen jak się weźmie pod uwagę, różnicę w wyświetlaniu barw. Dlatego wymiana wyświetlacza w Samsungu, powinna się odbyć tylko jeśli nie ma innego wyjścia. W przeciwieństwie do wymiany ekranu, mamy możliwość wymiany zbitej szybki w Twoim urządzeniu. Prócz warstwy ochronnej samego ekranu, nic więcej nie jest przedmiotem naprawy.

    • Podstawowa i najszybsza forma kontaktu z obsługą:
      serwis@KOG.com.pl lub poniższy przycisk:

    • Przyjęcia urządzeń do Serwisu:
      w Twoim Centrum Handlowym lub  POK w Twoim mieście
      – wysyłka do KOG za pośrednictwem zakładki
      WYŚLIJ URZĄDZENIE
    • usterki standardowe wykonujemy w czasie do 3 dni roboczych
    • Dedykowane wsparcie serwisowe dla Partnerów 7 dni w tygodniu w godz. 9:00 – 21.00
    • Infolinia serwisowa dla Klienta końcowego: 530100123

    9-17