TEL: PN-PT 9-17 | Czat: PN-SB 9-21

zalecamy czat na żywo z KOGrobotiX

WATCH-ZEGAREK

Naprawa Samsung smartwatch-zegarek po zalaniu? Może szukasz naprawy wyświetlacza w Samsungu smartwatch-zegarek? Samsung smartwatch-zegarek wymiana baterii? U nas to codzienne naprawy. Pomożemy Ci naprawić smartwatch-zegarek w Warszawie, zapewnimy też bezpłatny odbiór w Polsce.

UWAGA: Nie ma cennika dla zegarków Samsung.

Usterki są bardzo indywidualne, często spowodowane używaniem sprzętu w wodzie, zegarki nie są wodoszczelne-zajrzyj do regulaminu gwarancji producenta (jedyny dokument prawny) – producent nie gwarantuje wodoszczelności nawet w pierwszym dniu użytkowania, także po upływie gwarancji-zegarek jest również narażony na działanie cieczy (oto link do gwarancji – proszę szukać frazy „spowodowane…. w szczególności: zalanie„.

Dlatego stworzenie cennika jest niemożliwe.

 

Masz uszkodzony zegarek? korzystaj z wiedzy wsparcia serwisowego – skontaktuj się z nami.

zapytania telefoniczne nt zegarków – są przekierowywane do naszego czatu na stronie KOG.com.pl/czat do technika, który zajmuje się tylko zegarkami, telefonicznie nie uzyskasz żadnej informacji serwisowej.

 

 


W wypadku zegarków produkcji Samsung, do udzielenia jakiejkolwiek informacji dotyczącej możliwości naprawy, potrzebujemy numer seryjny urządzenia lub jego IMEI.

Naprawa zegarków Samsung jest bardzo ograniczona z powodu braku wsparcia producenta oraz braku części. Dlatego też, każde Twoje zapytanie traktujemy indywidualnie, bez możliwości ustalenia standardowego cennika.

Jeśli części są dostępne w Polsce, czas naprawy, z reguły wynosi 1-3 dni robocze, od momentu akceptacji kosztorysu.


Jeśli wszystko jasne? – wypełnij zlecenie na naszej stronie – zajmiemy się resztą.

Tu znajdziesz użyteczne porady związane z Twoim Samsungiem.

    • Podstawowa i najszybsza forma kontaktu z obsługą:
      serwis@KOG.com.pl lub poniższy przycisk:

    • Przyjęcia urządzeń do Serwisu:
      w Twoim Centrum Handlowym lub  POK w Twoim mieście
      – wysyłka do KOG za pośrednictwem zakładki
      WYŚLIJ URZĄDZENIE
    • usterki standardowe wykonujemy w czasie do 3 dni roboczych
    • Dedykowane wsparcie serwisowe dla Partnerów 7 dni w tygodniu w godz. 9:00 – 21.00
    • Infolinia serwisowa dla Klienta końcowego: 530100123

    9-17 lub czatuj z nami 9-21 ->