TEL: PN-PT 9-17 | Czat: PN-SB 9-21

zalecamy czat na żywo z KOGrobotiX

Wysyłam swoje urządzenie:

 


NACIŚNIJ TU w celu wypełnienia zgłoszenia

 

UWAGA:
Wysyłając powyższe zlecenie, akceptujesz REGULAMIN oraz Cennik. Bezpłatny transport organizuje KOG.com.pl (bezpłatny, jeśli naprawa jest wykonana).


WAŻNE informacje dla Klientów indywidualnych nt wypełnienia zlecenia:
A. (po naciśnięciu Wyślij , otrzymasz po ~1h SMS potwierdzający oraz linka do śledzenia statusu na naszej stronie. Po fizycznym otrzymaniu urządzenia, otrzymasz mail z podstawowymi informacjami „Co i Jak


B. zegarek lub laptop do naprawy? – wymagamy dołączenia ładowarki.


 

 


Chcesz jak najszybciej odzyskać swoje urządzenie?


Przed przekazaniem urządzenia do Serwisu wyłącz blokady (również ekranu) lub nam je przekaż w polu Opis usterki:

urządzenia Apple, wyłącz Find My iPhone
bez dostępu do urządzenia za pośrednictwem przeglądarki

    • Podstawowa i najszybsza forma kontaktu z obsługą:
      serwis@KOG.com.pl lub poniższy przycisk:

    • Przyjęcia urządzeń do Serwisu:
      w Twoim Centrum Handlowym lub  POK w Twoim mieście
      – wysyłka do KOG za pośrednictwem zakładki
      WYŚLIJ URZĄDZENIE
    • usterki standardowe wykonujemy w czasie do 3 dni roboczych
    • Dedykowane wsparcie serwisowe dla Partnerów 7 dni w tygodniu w godz. 9:00 – 21.00
    • Infolinia serwisowa dla Klienta końcowego: 530100123

    9-17 lub czatuj z nami 9-21 ->