TEL: PN-PT 9-17 | Czat: PN-SB 9-21

zalecamy czat na żywo z KOGrobotiX

J7 Series

Samsung J7 nie działa dotyk? Może szukasz Samsung J7 wymiany ekranu? U nas to codzienne naprawy. Czyli możemy Ci naprawić Samsung J7 w Warszawie i zapewnimy też bezpłatny odbiór w Polsce.

SM-J710
J7 2016 | SM-J710
(plastikowa pokrywa baterii)
SM-J730
J7 2017 | SM-J730
(metalowa pokrywa baterii)

Jeśli masz pytania – korzystaj z wiedzy wsparcia serwisowegoskontaktuj się z nami.
Jeśli wszystko jasne? – wypełnij zlecenie na naszej stronie -zajmiemy się resztą.

Tu znajdziesz użyteczne porady związane z Twoim Samsungiem.

Model z tylnej klapki | typ ekranu | oficjalna cena od: / ~orientacyjna rynek wtórny:
J7 2016 | SM-J710300 U
Gwar. (msc)/Producenta-fabryczna| Usługa: Cena:
EKSPERTYZA | WYCENA za 0 zł
(z wyłączeniem zalania+ew
sprawdzenie IMEI/SN w bazie )
EKSPERTYZA po zalaniu-oczekiwana
zgoda na pracę do 199 zł (jeśli praca skuteczna)
bez kontaktu z Klientem
(ekspertyza=częściowa naprawa)
199 zł
KZ Kopia Zapasowa-normalne uruchomienie
(usługa sprzedana w POK)
129 zł
KZ Kopia Zapasowa-
działający (w KOG)
129 zł
KZ Kopia Zapasowa urządzenia
NIE URUCHAMIA SIĘ POPRAWNIE
lub uszkodzony ekran
(indywidualna wycena)
1/P| Najnowsze oprogramowanie
bez kopii zapasowej
129 zł
1| Likwidacja blokady nagrywania
połączenia telefonicznego
189 zł
Wymiana części dostarczonej
przez Klienta od:
79 zł
Sprawdzenie IMEI/SN w bazie
Producenta (dane: simlock,
dane serwisowe,scenariusze
naprawy i inne) on-line
24,99
SIMLOCK Orange PL-kod
(usługa zdalna SS-F0%)
49 zł
SIMLOCK-kod/usługa zdalna
inne sieci SS-F0%
(indywidualna wycena)
Wyłączenie blokady IMEI-RATY
(indywidualna wycena) SS-F0%
Usunięcie blokady FRP
blokada aktywacji google
(wpisanie mail+hasło) od:
Odzysk skasowanych SMS
(tylko tekst)
799 zł
Odzyskiwanie Twoich danych z
nie naprawialnego sprzętu od:
899 zł
6| Wymiana zbitej szyby
na oryginalnym ekranie
(jakość obrazu bez zmian)
139 zł
6| Wymiana wyświetlacza
z panelem dotykowym
nowy, zamiennik OLED/LCD
(czarny)
279 zł
6/P| Wymiana szkiełka
aparatu głównego
oryginalne
89 zł
6/P| Wymiana głośnika
od rozmowy/dźwięków
oryginalny
99 zł
6/P| Wymiana baterii
GH43-04599A - 3300mAh
oryginalna
79 zł
6| Lutowana wymiana mikrofonu
od rozmowy
99 zł
6| Wymiana gniazda ładowania
i transmisji danych USB
99 zł
6/P| Wymiana klapki
oryginalna
39 zł
Naklejenie szkła hartowanego
grubość H9
29 zł

Model z tylnej klapki | typ ekranu | oficjalna cena od: / ~orientacyjna rynek wtórny:
J7 2017 | SM-J730350 U
Gwar. (msc)/Producenta-fabryczna| Usługa: Cena:
EKSPERTYZA | WYCENA za 0 zł
(z wyłączeniem zalania+ew
sprawdzenie IMEI/SN w bazie )
EKSPERTYZA po zalaniu-oczekiwana
zgoda na pracę do 199 zł (jeśli praca skuteczna)
bez kontaktu z Klientem
(ekspertyza=częściowa naprawa)
199 zł
KZ Kopia Zapasowa-normalne uruchomienie
(usługa sprzedana w POK)
129 zł
KZ Kopia Zapasowa-
działający (w KOG)
129 zł
KZ Kopia Zapasowa urządzenia
NIE URUCHAMIA SIĘ POPRAWNIE
lub uszkodzony ekran
(indywidualna wycena)
1/P| Najnowsze oprogramowanie
bez kopii zapasowej
129 zł
1| Likwidacja blokady nagrywania
połączenia telefonicznego
189 zł
Wymiana części dostarczonej
przez Klienta od:
79 zł
Sprawdzenie IMEI/SN w bazie
Producenta (dane: simlock,
dane serwisowe,scenariusze
naprawy i inne) on-line
24,99
SIMLOCK Orange PL-kod
(usługa zdalna SS-F0%)
49 zł
SIMLOCK-kod/usługa zdalna
inne sieci SS-F0%
(indywidualna wycena)
Wyłączenie blokady IMEI-RATY
(indywidualna wycena) SS-F0%
Usunięcie blokady FRP
blokada aktywacji google
(wpisanie mail+hasło) od:
Odzysk skasowanych SMS
(tylko tekst)
799 zł
Odzyskiwanie Twoich danych z
nie naprawialnego sprzętu od:
899 zł
6| Wymiana szyby
na oryginalnym wyświetlaczu
(jakość obrazu bez zmian)
159 zł
6| Wymiana wyświetlacza
z panelem dotykowym
nowy, zamiennik OLED/LCD
(czarny)
299 zł
6/P| Wymiana szkiełka
aparatu tylnego OKO-oryginalne
89 zł
6/P| ORG Wymiana głośnika
od rozmowy-oryginalny
99 zł
6/P| Wymiana baterii
GH43-04688 - 3600mAh
oryginalna
149 zł
6| Lutowana wymiana mikrofonu
od rozmowy
109 zł
6| Wymiana gniazda ładowania
i transmisji danych USB
109 zł
6/P| Wymiana korpusu-klapki
(pokrywa metalowa baterii)
oryginalna
139 zł
Naklejenie szkła hartowanego
grubość H9
29 zł

Poradnik i gotowe rozwiązania dla Samsung Galaxy J7. Co zrobić jak…?

Z pewnością, nie raz staniesz przed faktem dokonanym – usterka. Dlatego, postaramy się tu opisać, podstawowe usterki w Samsungach z serii J7. To znaczy, ich genezę i przede wszystkim rozwiązania na tu i teraz. W rezultacie, naszym celem jest „złagodzenie” skutków jak zwykle, nagłej i niespodziewanej usterki, co nie zawsze jednak jest możliwe. Tym samym należy pamiętać, że seria J7, średnia linia Samsunga, przewidziana jest już dla wymagających Użytkowników. Tak czy inaczej, sprzęt ten, potrafi już naprawdę wiele. Zresztą wadą też już nie jest, stosunek ceny serwisu do wartości urządzenia, tak jak ma to przypadek w niższej serii np J3.

Samsung J7 wymiana wyświetlacza czy szybki? Co robić?

A konkretnie, wyświetlacz we wszystkich już modelach Samsunga, jest zaprojektowany tak, by to właśnie matryca ulegała najczęściej uszkodzeniu. Dzięki temu, skutkuje to rzadszymi przypadkami wymiany szybki na rzecz konieczności wymiany kompletnego ekranu. Z tego powodu koszty wymiany ekranu są nieco droższe. W efekcie, bez jego wymiany, nie ma tańszego sposobu dostępu do danych w telefonie, niż wymiana uszkodzonej części. Jednak należy pamiętać, seria J7 jest udana. Raczej telefony te, cieszą się pozytywną „opinią serwisową”, o ile zostały zabezpieczone etui i szkłem hartowanym. W innym przypadku, należy się liczyć z koniecznością wymiany ekranu lub szybki. Zatem, jeśli potrzebujesz pomocy w naprawie, zapraszamy do przekazania urządzenia do profesjonalnego Serwisu lub skontaktuj się z nami przekazując nam dokładny model oraz usterkę. Dzięki temu, już przy pierwszym kontakcie dajesz nam możliwość zerknięcia do zainstalowanych podzespołów w Twoim urządzeniu. Innymi słowy, jesteśmy w stanie bez fizycznego posiadania urządzenia, ustalić prognozę kosztów naprawy.

Dostęp do zdjęć, kiedy nie mam urządzenia – rozwiązanie:

Oczywiście, w wypadku uszkodzenia ekranu, pozostaje problem z dostępem do danych urządzenia. Jako przykład mam tu na myśli m.in zdjęcia i filmy.  Tak czy inaczej „egzamin” ten, przechodzi każdy kto posiada smartfona. Szczególnie, jeśli urządzenie to nie było zabezpieczone szkłem hartowanym i etui. Mam na myśli przede wszystkim konfigurację poprawną usługi Google. Wedle naszych obserwacji, jest to poważny problem. Wprawdzie, co bardziej zaawansowani Użytkownicy, również mają z tym problem. Ponieważ konfiguracja odbywa się w aplikacji zdjęcia, nie w konfiguracji konta. Zatem znakomita większość wszystkich Użytkowników nie jest w stanie poprawnie skonfigurować aplikacji, tak by wszystkie media były na bieżąco zachowywane na serwerach Google. Jeśli chodzi o zdjęcia, podstawa to posiadanie lub założenie konta google oraz aplikacji Zdjęcia ze sklepu google. Skutkiem tego oraz konfiguracji aplikacji Zdjęcia, zyskujesz nawet nielimitowaną ilość miejsca na swoje zdjęcia i filmy na serwerach google, o ile zgodzisz się na zapisywanie ich w jakości „średniej”.

Samsung J7 „nie działa dotyk” – dlaczego?

Co prawda, częstą przyczyną takiego zachowania, jest zwykłe zawieszenie się systemu. Najpierw zastosuj rozwiązanie z restartem telefonu. Oczywiście dziś, producenci specjalnie nie pozwalają na „wyjmowalną baterię” w celu „postarzania” swojego produktu. Jednak jest i sposób na to, by obyło się bez „wyciągania” baterii. Faktycznie, raz na jakiś czas, każde urządzenie wymaga restartu. Jeśli tego nie robisz, system się „zapycha” i urządzenie przestaje reagować. W tym celu wystarczy skorzystać z tej porady i poczekać na restart telefonu. Niemniej, jeśli po restarcie sytuacja się nie poprawia, wyłącz telefon – nie pomożesz już w jego naprawie. W związku z czym, zapraszamy do przekazania urządzenia do profesjonalnego Serwisu lub skontaktuj się z nami w celu naprawy urządzenia.

    • Podstawowa i najszybsza forma kontaktu z obsługą:
      serwis@KOG.com.pl lub poniższy przycisk:

    • Przyjęcia urządzeń do Serwisu:
      w Twoim Centrum Handlowym lub  POK w Twoim mieście
      – wysyłka do KOG za pośrednictwem zakładki
      WYŚLIJ URZĄDZENIE
    • usterki standardowe wykonujemy w czasie do 3 dni roboczych
    • Dedykowane wsparcie serwisowe dla Partnerów 7 dni w tygodniu w godz. 9:00 – 21.00
    • Infolinia serwisowa dla Klienta końcowego: 530100123

    9-17 lub czatuj z nami 9-21 ->