TEL: PN-PT 9-17 | Czat: PN-SB 9-21

zalecamy czat na żywo z KOGrobotiX

J4 series

Chcesz wymienić wyświetlacz w Samsung J4? Może szukasz naprawy szybki w Samsung J4+ lub nie działa mikrofon? U nas to codzienne naprawy. Pomożemy Ci naprawić Samsung J4 w Warszawie, zapewnimy też bezpłatny odbiór w Polsce.

SM-j410


J4 SM-J410 2018

(metalowa pokrywa baterii)


J4+ SM-J415 2018

(szklana pokrywa baterii)

Jeśli masz pytania? korzystaj z wiedzy wsparcia serwisowegoskontaktuj się z nami.
Wszystko jasne? – wypełnij zlecenie na naszej stronie -zajmiemy się resztą.

Tu znajdziesz użyteczne porady związane z Twoim Samsungiem.

Model z tylnej klapki | typ ekranu | oficjalna cena od: / ~orientacyjna rynek wtórny:
J4 [2018] LCD | SM-J410
J4+ [2018] LCD | SM-J415
400 U
Gwar. (msc)/Producenta-fabryczna| Usługa: Cena:
EKSPERTYZA | WYCENA za 0 zł
(z wyłączeniem zalania+ew
sprawdzenie IMEI/SN w bazie )
EKSPERTYZA po zalaniu-oczekiwana
zgoda na pracę do 199 zł (jeśli praca skuteczna)
bez kontaktu z Klientem
(ekspertyza=częściowa naprawa)
199 zł
KZ Kopia Zapasowa-normalne uruchomienie
(usługa sprzedana w POK)
129 zł
KZ Kopia Zapasowa-
działający (w KOG)
129 zł
KZ Kopia Zapasowa urządzenia
NIE URUCHAMIA SIĘ POPRAWNIE
lub uszkodzony ekran
(indywidualna wycena)
1/P| Najnowsze oprogramowanie
bez kopii zapasowej
119 zł
1| Likwidacja blokady nagrywania
połączenia telefonicznego
189 zł
Wymiana części dostarczonej
przez Klienta od:
79 zł
Sprawdzenie IMEI/SN w bazie
Producenta (dane: simlock,
dane serwisowe,scenariusze
naprawy i inne) on-line
24,99
SIMLOCK Orange PL-kod
(usługa zdalna SS-F0%)
49 zł
SIMLOCK-kod/usługa zdalna
inne sieci SS-F0%
(indywidualna wycena)
Wyłączenie blokady IMEI-RATY
(indywidualna wycena) SS-F0%
Usunięcie blokady FRP
blokada aktywacji google
(wpisanie mail+hasło) od:
Odzysk skasowanych SMS
(tylko tekst)
799 zł
Odzyskiwanie Twoich danych z
nie naprawialnego sprzętu od:
899 zł
6| Wymiana zbitej szyby
na oryginalnym ekranie
(jakość obrazu bez zmian)
189 zł
6| Wymiana wyświetlacza
z panelem dotykowym
nowy, oryginalny (czarny)
329 zł
6/P| Wymiana wyświetlacza z
panelem dotykowym
nowy, oryginalny
249 zł
6/P| Wymiana szkiełka
aparatu głównego
oryginalne
79 zł
6/P| Wymiana głośnika
od rozmowy/dźwięków
oryginalny
119 zł
6/P| Wymiana modułu czytnika SIM
i/lub karty pamięci - oryginalne
149 zł
6/P| Wymiana baterii
GH43-04670A - 3300mAh
oryginalna
159 zł
6/P| Wymiana mikrofonu od rozmowy
gniazda ładowania z transmisją
danych i/lub gniazda USB-oryginalny
139 zł
6/P| Wymiana tylnej klapki baterii
oryginalna
159 zł
6/P| SS Specjalny Serwis PREMIUM
wymiana części|urządzenia do
stopnia NOWY
(indywidualna wycena F-0%), od:
269 zł
Montaż szkła hartowanego/inne
najlepsze dla Twojego sprzętu
(płaskie/zaokrąglone)
29 zł

Poradnik i gotowe rozwiązania dla Samsung Galaxy J4. Co zrobić jak…?

Z pewnością, nie raz staniesz przed faktem dokonanym – usterka. Dlatego, postaramy się tu opisać, podstawowe usterki w Samsungach z serii J. To znaczy, ich genezę i przede wszystkim rozwiązania na tu i teraz. W rezultacie, naszym celem jest „złagodzenie” skutków jak zwykle, nagłej i niespodziewanej usterki, co nie zawsze jednak jest możliwe.

Samsung J4 wymiana wyświetlacza czy szybki? Co robić?

Należy pamiętać, że seria J, najtańsza linia Samsunga, przewidziana jest dla dzieci i osób nie wymagających od smartfona zbyt wiele. Natomiast ma swoją zaletę – cenę. Niewątpliwie wadą jest stosunek ceny serwisu do wartości urządzenia, a także zwiększona czułość ekranu na uszkodzenia. Przede wszystkim w tym konkretnym przypadku, sprawa nie jest prosta. A konkretnie, wyświetlacz w tym modelu został zaprojektowany tak, by to właśnie matryca ulegała najczęściej uszkodzeniu. Dzięki temu, rzadszym przypadkiem jest wymiana szybki na rzecz konieczności wymiany kompletnego ekranu. Z tego powodu koszty wymiany ekranu są nieco droższe. W efekcie, bez jego wymiany, nie ma tańszego sposobu dostępu do danych w telefonie, niż wymiana uszkodzonej części.

Dostęp do danych, kiedy nie mam urządzenia – rozwiązanie:

Oczywiście, jeśli to matryca została uszkodzona a nie tylko szybka. Tak czy inaczej, w obu jednak przypadkach, możesz zostać bez dostępu do danych w telefonie. Jeżeli usługa Google oraz konto Samsung zostały poprawnie skonfigurowane, wówczas dane są bezpieczne. Jeśli się tak stało, to masz bezpośredni dostęp do swoich danych z wyjątkiem danych aplikacji. Po pierwsze uzyskujesz dostęp do kontaktów. Po drugie mail. Następnie kalendarz i notatki. Po czwarte zdjęcia. Faktycznie, używanie w takiej formie może być chwilowo nie komfortowe. Niemniej – chwilowo. Wbrew pozorom, sprawa jest prosta. Mam na myśli poprawnie skonfigurowane konta. Ponieważ zawsze możesz skorzystać ze swojego konta na dowolnym inny urządzeniu z systemem Android. Jednakże trzeba pamiętać, aby logować się na swoje konto tylko w przypadku, kiedy zastępczy telefon jest wyczyszczony. Pokrótce, jeśli nie będzie, dane zostaną zmieszane i zaktualizowane. Raczej nie ma łatwego sposobu na cofnięcie się „krok do tyłu”.

Wymiana szybki Samsung J4 – skutki uboczne?

Rzeczywiście, dobre pytanie. Przecież jest uzasadniona obawa że coś nie będzie działało. Nade wszystko, najważniejsza jest jakość wykonanej pracy. Nie wspominając o sprzęcie i umiejętnościach. Przede wszystkim umiejętności to podstawa. Oznacza to, że do wymiany szebek, najlepiej nadają się ludzie o bardzo spokojnym usposobieniu. Skutkiem tego, szanse „powrotu” są znikome. Tym samym serwis może udzielić gwarancji na co najmniej kilka miesięcy. Z obawy, że nastąpi ponowne uszkodzenie szybki, należy J3 zabezpieczyć. W skrócie – używaj szkła w połączeniu z etui posiadającym rant ochronny. W naszych punktach w całej Polsce, doradzimy Ci najlepsze rozwiązanie dla Twojego urządzenia. Tak naprawdę, drugiego podejścia do wymiany zbitej szyby w Samsungu J3, może nie być. Podczas gdy pierwsza naprawa, jest jak najbardziej możliwa, to kolejna jest obarczona dużym ryzykiem niepowodzenia. Na skutek pierwszej separacji zbitej szyby od ekranu, następują swoiste „naprężenia”. Jednym słowem – drugiej operacji wyświetlacz może nie przetrwać.

    • Podstawowa i najszybsza forma kontaktu z obsługą:
      serwis@KOG.com.pl lub poniższy przycisk:

    • Przyjęcia urządzeń do Serwisu:
      w Twoim Centrum Handlowym lub  POK w Twoim mieście
      – wysyłka do KOG za pośrednictwem zakładki
      WYŚLIJ URZĄDZENIE
    • usterki standardowe wykonujemy w czasie do 3 dni roboczych
    • Dedykowane wsparcie serwisowe dla Partnerów 7 dni w tygodniu w godz. 9:00 – 21.00
    • Infolinia serwisowa dla Klienta końcowego: 530100123

    9-17 lub czatuj z nami 9-21 ->