TEL: PN-PT 9-17 | Czat: PN-SB 9-21

zalecamy czat na żywo z KOGrobotiX

TEST WYSLIJ

Wypełniając powyższe zlecenie, akceptujesz REGULAMIN.
WAŻNE informacje dla Klientów indywidualnych nt wypełnienia zlecenia:

1/4
wpisz do zlecenia adres swojego paczkomatu a otrzymasz od razu etykietę (Inny adres naprawy lub dojazdu)

 INTEGRACJA STRONY  z Paczkomatem-prosimy o chwilowe korzystanie ze strony Znajdź paczkomat.

 

jeśli Ci się udało pokonać pierwsze zadanie to….

2/4 wypełnij zlecenie (wpisz wszystkie informacje, w tym ustaloną cenę dla kanału internetowego) i czekaj na wiadomość mail, wyślemy etykietę

3/4
  wzór poprawnego wypełnienia poniżej:

             


4/4 Chcesz jak najszybciej odzyskać swoje urządzenie?

Przed przekazaniem urządzenia do Serwisu wyłącz blokady (również ekranu) lub nam je przekaż w polu Opis usterki:

urządzenia Apple, wyłącz Find My iPhone
bez dostępu do urządzenia za pośrednictwem przeglądarki

Wypełniając powyższe zlecenie, akceptujesz REGULAMIN. Bezpłatny transport organizuje KOG.com.pl (bezpłatny, jeśli naprawa jest wykonana).


WAŻNE informacje dla Klientów indywidualnych nt wypełnienia zlecenia:

1/4
wpisz do zlecenia adres swojego paczkomatu a otrzymasz od razu etykietę (w pole OPIS usterki wpisz nr paczkomatu lub adres)

 

MAPA PACZKOMATÓW – naciśnij by znaleźć swój

 

jeśli Ci się udało pokonać pierwsze zadanie to….

2/4 wypełnij zlecenie (wpisz wszystkie informacje, w tym ustaloną cenę dla kanału internetowego) i czekaj na wiadomość mail, wyślemy etykietę

3/4
  wzór poprawnego wypełnienia poniżej:

             


4/4 Chcesz jak najszybciej odzyskać swoje urządzenie?

Przed przekazaniem urządzenia do Serwisu wyłącz blokady (również ekranu) lub nam je przekaż w polu Opis usterki:

urządzenia Apple, wyłącz Find My iPhone
bez dostępu do urządzenia za pośrednictwem przeglądarki

    • Podstawowa i najszybsza forma kontaktu z obsługą:
      serwis@KOG.com.pl lub poniższy przycisk:

    • Przyjęcia urządzeń do Serwisu:
      w Twoim Centrum Handlowym lub  POK w Twoim mieście
      – wysyłka do KOG za pośrednictwem zakładki
      WYŚLIJ URZĄDZENIE
    • usterki standardowe wykonujemy w czasie do 3 dni roboczych
    • Dedykowane wsparcie serwisowe dla Partnerów 7 dni w tygodniu w godz. 9:00 – 21.00
    • Infolinia serwisowa dla Klienta końcowego: 530100123

    9-17 lub czatuj z nami 9-21 ->