E-MAIL

shop@kingofgsm.pl

KONTAKT SERWIS

530 100 123

KONTAKT SPRZEDAŻ

883 101 123

PONIEDZIAŁEK - PIĄTEK

10:00 – 17:30

Wysyłam swoje urządzenie do KOG

Wypełniając powyższe zlecenie, akceptujesz jednocześnie REGULAMIN. Dostępny również w zakładce Regulamin.

Jeżeli chcesz nam pomóc w przyspieszeniu naprawy Twojego urządzenia, to przed przekazaniem urządzenia do Serwisu wyłącz blokady:

– system iOS, wyłącz FMI – Find My iPhone (instrukcja video-zdalnie) (instrukcja video-z urządzenia), wyłącz blokadę klawiatury lub przekaż kod,
– system Android, usuń konto Google (instrukcja video), wyłącz blokadę klawiatury lub przekaż kod w formie cyfrowej (każda kropka na ekranie to imitacja klawiatury, np. kod litera „Z” to kod cyfrowy: 1-2-3-5-7-8-9),
– system Windows Phone, wyłącz blokadę klawiatury lub przekaż kod,
– systemy Windows oraz OS X, hasła logowania do systemu.

Przekazując urządzenie z w/w blokadą, świadomie zgadzasz się na możliwość znaczącego wydłużenia obsługi serwisowej lub też zwrot bez podjęcia czynności serwisowych.


_______________________________________________________________________________________________________________________________
Poniżej w kilku krokach instrukcja jak bezproblemowo i szybko wysłać do nas urządzenie i skorzystać z naprawy bez wychodzenia z domu. Naprawa w KOG trwa nie dłużej niż 3 dni robocze* a o jej przebiegu informujemy w zakładce sprawdź status zlecenia. Z chwilą zakończenia pracy dostaniesz wiadomość mailowo i SMS.

1. Wypełnij wszystkie pola przyjęcia serwisowego, a potwierdzenie zapisz lub wydrukuj (nic się nie stanie jak tego nie zrobisz, w trakcie procesu przyjęcia, następnego dnia roboczego otrzymasz nowe potwierdzenie), w polu opis usterki, przekaż jak najwięcej informacji dotyczących usterki oraz jeżeli takowa była, informacje z rozmowy z Konsultantem

2. W module Inny adres dostawy lub dojazdu przekaż informację o sposobie wysyłki (Kurier KOG / wysyłka na własny koszt)

3. PAMIĘTAJ, każde działanie serwisowe to ryzyko dla Twoich danych, jeżeli dane są istotne, przekaż w zleceniu tą informację. Zalecamy wykonanie kopii zapasowej urządzenia lub zlecenie do jej wykonania nam

4. Po otrzymaniu i zweryfikowaniu przesyłki, otrzymasz drogą mailową:

numer zlecenia do śledzenia na www

potwierdzenie przyjęcia na serwis wraz ze wszystkimi informacjami oraz bezpośrednim przyciskiem do śledzenia

5. Urządzenie, po oględzinach przez Technika, w wypadku innej usterki i ceny niż deklarowana w zleceniu, będzie zawieszone w pracach do momentu Twojej akceptacji.

6. Zakończenie pracy Serwisowej skutkuje wysłaniem raportu naprawy oraz zadań wykonanych przy urządzeniu.

7. Po otrzymaniu informacji SMS i mail, Twoje urządzenie jest już naprawione, a ty możesz je odebrać w KOG (lub punkcie Partnerskim) lub możemy je wysłać w miejsce przez Ciebie wskazane.

8. Gwarancja jest udzielana i jej okres opiszemy na wydaniu urządzenia.

 

* – dotyczy urządzeń markowych (Apple, Samsung, Huawei, Sony, LG, HTC) terminu możemy nie dotrzymać przy innych Producentach (brak wsparcia serwisowego, dostępność części). Naprawa w ciągu 3 dni roboczych jest możliwa, jeżeli wypełnisz wszystkie pola poprawnie oraz kiedy koszty są z góry ustalone i zaakceptowane.

 

    • King of GSM | KOG Serwis
      ul. Fieldorfa 10 lok.329,
      Warszawa
    • Serwis: serwis@kingofgsm.pl
    • Sprzedaż on-line: shop@kingofgsm.pl
    • Biuro: biuro@kingofgsm.pl
    • Przyjęcia urządzeń do Serwisu (Strefa Klienta):
      Poniedziałek – Piątek 10:00 – 17:30
    • Dedykowane wsparcie serwisowe dla Partnerów 7 dni w tygodniu w godz. 9:00 – 23.00

Zadaj pytanie on-line