E-MAIL

shop@kingofgsm.pl

KONTAKT SERWIS

530 100 123

KONTAKT SPRZEDAŻ

530 100 123

INFOLINIA SERWISOWA CZYNNA (wymagany nr zlecenia | IMEI): PONIEDZIAŁEK - PIĄTEK

10:00 – 17:00

POK – nasze punkty

Alternatywną formą dla bezpłatnej wysyłki kurierskiej urządzeń do KOG jest skorzystanie z POK (Punkt Obsługi Klienta), znajdujących się m.in. w Galeriach i Centrach Handlowych. Każdy POK jest oznaczony jedną z grafik.

P

OK





dokonają fizycznego przyjęcia i wydania Twojego urządzenia, bez przyjęcia na stronie, bez doradztwa serwisowego lub w zakresie ochrony Twojego urządzenia.
W tym w tym wypadku, szczegóły są ustalane z nami (KOGrobotix , mail, telefon), przyjęcie urządzenia wykonujesz TU, następnie dostarcz urządzenie do POK. PAMIĘTAJ: do POK STANDARD dostarczasz tylko przedmiot naprawy i wydrukowane potwierdzenie ze strony po dokonaniu przyjęcia – POK potwierdza Ci na nim przejęcie odpowiedzialności za Twoje urządzenie.

P

OK






charakteryzują się kompetencją w zakresie obsługi serwisowej jak i doradztwa przy zakupie najlepszych akcesoriów do ochrony Twojego urządzenia.
*POK PREMIUM prowadzą oddzielną politykę cenową, dlatego poziom cen może się różnić (z wyłączeniem cen ustalonych bezpośrednio z KOG i udokumentowanych – np KOGrobotiX, mail).

P

OK








charakteryzują się największą kompetencją w zakresie obsługi serwisowej z możliwością wykonywania na miejscu w ramach naprawy „Shopping&Services – Tu&Teraz” jak i doradztwa przy zakupie najlepszych akcesoriów do ochrony Twojego urządzenia.
*POK PREMIUM SERVICE prowadzą oddzielną politykę cenową, dlatego poziom cen może się różnić (z wyłączeniem cen ustalonych bezpośrednio z KOG i udokumentowanych – np KOGrobotiX, mail).


Poniżej lista naszych POK (podział wg województw i miast)
* naciśnij klawisz CTRL+F (znajdź) i wpisz swoje województwo lub miasto.

mazowieckie
mazowieckie
Warszawa
Gocław

P

OK 451 Gocław, BUT Serwis, Kwiatkowskiego 6 lok. 99 (parter-domofon) – link z przydatnymi informacjami



Włochy

P

OK 166 Włochy Telakces (lokal – parter), CH Reduta, Al.Jerozolimskie 148 – link z przydatnymi informacjami









Ochota

P

OK 166A Ochota Telakces (wyspa – 1p. obok schody ruchome), CH Reduta, Al.Jerozolimskie 148 – link z przydatnymi informacjami









Bródno

P

OK 239 Bródno Teletorium (wyspa – 1p.), Galeria Renova, ul. Rembielińska 20 – link z przydatnymi informacjami 









WKRÓTCE JANKI








WKRÓTCE MOKOTÓW








zachodniopomorskie
Szczecin
Śródmieście

P

OK 189 Śródmieście Turzyn Teletorium (wyspa – parter), Galeria Turzyn, al. Bohaterów Warszawy 42 – link z przydatnymi informacjami









Śródmieście

P

OK 189A Śródmieście Turzyn LockOn (lokal – parter), Galeria Turzyn, al. Bohaterów Warszawy 42 – link z przydatnymi informacjami









Świnoujście
Śródmieście

P

OK 332 Śródmieście Teletorium (wyspa – poziom -1), Galeria Corso, ul. Dąbrowskiego 5 – link z przydatnymi informacjami









Śródmieście

P

OK 332A Śródmieście LockOn (lokal – poziom +1), Kaufland, ul. Jana Matejki 1D – link z przydatnymi informacjami







						
    • KOG Serwis dane adresowe (brak bezpośredniej obsługi Klienta)
      UP131-skr. 69, Samolotowa 4, 03-996 Warszawa
    • Podstawowa i najszybsza forma kontaktu z obsługą:
      serwis@KOG.com.pl lub czerwony przycisk
    • Przyjęcia urządzeń do Serwisu:
      w Twoim Centrum Handlowym lub  POK w Twoim mieście
      – wysyłka do KOG za pośrednictwem zakładki
      WYŚLIJ URZĄDZENIE
    • usterki standardowe wykonujemy w czasie do 3 dni roboczych
    • Dedykowane wsparcie serwisowe dla Partnerów 7 dni w tygodniu w godz. 9:00 – 23.00
    • Infolinia serwisowa dla Klienta końcowego: 530100123

Zadaj pytanie on-line